עו"ד שלומי הכהן
פשע חמור | אלימות | רכוש | סמים | צווארון לבן
עו"ד מוטי אזולאי
משפט פלילי | פשיעה חמורה | פשיעה כלכלית |
עו"ד בועז קניג
משפט פלילי | צווארון לבן | דיני משפחה
עו"ד אלון אייזנברג
פלילי | פשיעה חמורה | אלימות | מעצרים וחקירות | פשיעה כלכלית
עו"ד שני מורן
פלילי | מעצרים וחקירות | ייצוג אסירים | נוער
עו"ד שי טובים
משפט פלילי | מעצרים וחקירות | אכיפה כלכלית | מיסים |
עו"ד שי לוי
פשע חמור, סמים, עבירות מין, צווארון לבן, צבא
עו"ד חן בן חיים
משפט פלילי, יצוג אסירים
עו"ד אייל אוחיון
משפט פלילי | ליווי וייצוג בחקירות ומעצרים
עו"ד גיל נמיר
פלילי | אסירים | צווארון לבן
עו"ד יניב דניאל
משפט פלילי
זנו, קרן ושות' - משרד עורכי דין
פשע חמור | אלימות | סמים | הימורים | אסירים | נוער
עו"ד איתן און
משרד עורך דין פלילי | פשיעה חמורה
עו"ד חן מאירי
פלילי | ייצוג אסירים | עתירות | ועדות שחרורים
עו"ד לימור רוט חזן
פלילי | מעצרים | צווארון לבן | פשיעה חמורה | הסדרים מותנים
עו"ד רענן עמוסי
משפט פלילי | פשיעה חמורה | מעצרים וחקירות
עו"ד מיכה גבאי
משפט פלילי | ארגוני פשע | פשיעה כלכלית | דיני צבא
עו"ד מיקי חובה
פלילי, פשיעה חמורה, צווארון לבן, תעבורה, משפט בינלאומי
עו"ד בנימין מלכא
משפט פלילי | פשיעה חמורה | צבאי | תעבורה
שוורץ - נרקיס - משרד עו"ד
משפט פלילי ומשמעתי | קניין רוחני | משפט אזרחי מסחרי | דיני עבודה
עו"ד אבי כהן
פשיעה חמורה | קטינים | אלימות | סמים | עבירות מין | מעצרים
עו"ד זאב לקט
משפט פלילי | פשיעה חמורה | עתירות אסירים | ועדות שחרורים
עו"ד יניב פרץ ושות'
משפט פלילי | משפט מנהלי | זכויות אדם
עו"ד איתן סבג
משפט פלילי | מעצרים | פשיעה חמורה | ייצוג אסירים
עו"ד בנצי קבלר
משפט פלילי | דיני צבא | מעצרים וחקירות
עו"ד יוסי אשכנזי
פלילי | פשיעה חמורה | ארגוני פשיעה | ועדות שחרורים ועתירות | צבאי

פרשה 1131 – ההגנה לעד המדינה: "אתה המוח... הרגשת כמו אלוהים"

נכתב על ידי אמיר זוהר ב 31/01/2019 17:24:59.

הסניגור בנצי קבלר מצייר את עד המדינה ב' כמנהיג "כנופיית הפרחים" ממערב ראשון לציון, איש תכנון וביצוע, קר רוח מתוחכם ומניפולטיבי בעל מוח פיננסי וכריזמה חרישית שזמן קצר אחרי שחתם על הסכם עד מדינה הגדיר את עצמו בסמס: "הייתי במשבר זהות... אני רוצח עבריין חסר עכבות"

 "עד המדינה מתוודה בפני עורך דין בנצי קבלר: "תשמע, רצחנו חצי מהחברים שלנו בגלל שמועות"

מי אתה עד המדינה ב', איך אתה מגדיר את עצמך, אדם טוב או רע?

"לא יודע להגדיר את עצמי".

אולי תגדיר את עצמך על פי מעשים שעשית?

"או קיי, חלקם טובים, חלקם רעים".

אולי תצביע על תכונה בולטת?

"יש לי עיניים בהירות... והייתי מאוד אהוב על ידי חברים שלי, גם כאלה שרצחתי אותם".

אם אגדיר אותך רוצח עבריין חסר עכבות?

"תגיד מה שאתה רוצה... אני יכול לציין עובדות, אז כן, הייתי מעורב בשלוש רציחות".

ב-13 נובמבר 2016, בתקופת החקירה במשטרה... אחרי שחתמת על ההסכם סמסת לחבר, "הייתי במשבר זהות עד עכשיו... אני רוצח עבריין חסר עכבות..".

כך בחר עו"ד בנצי קבלר לפתוח את החקירה הנגדית של עד המדינה ב', בדיון נוקב על האישיות של עד המדינה אשר הרשים מאוד במהלך החקירה הראשית שלו. קבלר, יחד עם עורכי הדין יקי קהן ופולינה מלצר ממשרדו, ערכו ניתוח מעמיק של כל חומרי החקירות והמודיעין המתייחסים לעד המדינה - מהתקופה בה הוגדר כאחד מבכירי "כנופיית הפרחים" ממערב ראשון לציון העומדת במרכז המשפט, עבור דרך חקירותיו המטלטלות במשטרה עד לשלב בו נשבר והסכים לשתף פעולה, וכלה בעדות הממושכת שלו בבית המשפט.

נאשם מספר 1. עמית (צביקה) פוגל

על פי קו ההגנה שמשרטטים הסניגורים, עד המדינה ב' היה המנהיג הבלתי מעורער של הקבוצה כולה, איש תכנון וביצוע קר רוח, מתוחכם ומניפולטיבי בעל מוח פיננסי וכריזמה חרישית שהקרינה על כל חבריו, לרבות עמית (צביקה) פוגל, נאשם מספר 1 שהיה חבר ילדות שנגרר אחרי עד המדינה וכיום הוא לקוח נואש של עורכי הדין.

לפי הסניגורים, שותפו של עד המדינה ב' להנהגת הקבוצה היה עד המדינה שוורצמן, שיתחיל להעיד בקרוב. בינתיים, עורכי הדין מבקשים ללמוד גם על מהות הקשר בינהם, לפני ואחרי שהחלו לעבוד בשירות המדינה.

עו"ד קבלר: כשנחקרת, ידעת שהוא כבר עד מדינה, מה חשבת?

"אי אפשר להתכונן לרגע כזה".

אני מניח שהיה חשוב לך, שדברים שהוא אמר יתיישבו עם דברים שאתה אומר.

"ידעתי שאם דברים שלנו לא יהיו תואמים אז יחשבו שאני או הוא משקרים".

אז דברים שידעת משוורצמן ידעת שתספר בחקירה... כדי שלא יהיו סתירות.

"ידעתי שצריך לספר את האמת בלי שום השפעה על מה ששוורצמן אמר או יאמר... הבנתי שצריך להגיד את האמת".

ואם יהיו סתירות, מה זה אומר?

"אני בטוח שהיו מאמינים לגרסה שלי".

אתה מתחרט על היום שהכרת את שוורצמן?

"מתחרט על היום הזה".

 "שוורצמן יכול להגיד לך שהוא לא נגע בסמים ולחייך, והוא כן נגע. הוא היה משתמש הרבה בסמים"

הקשקשן

בסוגיית האמינות של שני עדי המדינה בתיק, עו"ד קבלר מנסה להצביע על זכרון סלקטיבי מתוכנן היטב של העד הנוכחי בפרשות שונות, כחלק ממערכת היחסים שלו עם עד המדינה המרכזי שוורצמן.

זה בא לידי ביטוי למשל בפרשת רצח באילת של בחור ערבי בשם ספא אבו חמוד המכונה צחי רביד, שנורה ב-17 כדורים וגופתו נמצאה בשטח פתוח באילת (2010). בסרטי האבטחה נראים חמישה אנשים גוררים אותו חי מדירה. רק שניים מהם זוהו, אבל בהסדר טיעון הם הורשעו בחטיפה בלבד ונשפטו לעשר שנות מאסר.

שאלו אותך בחקירה הראשית, על רצח של בחור ערבי מאילת. זוכר את שם הנרצח?

"לא"

צחי רביד, אומר לך משהו?

"כן, זה השם שלו"

איך לא זכרת את השם הזה? הרי נחקרת על זה במשטרה.

"לא זוכר שנחקרתי על צחי רביד".

בחקירה הראשית התובע קורצברג שאל אותך מה אתה יודע, וענית שזה רצח שפעם שוורצמן סיפר לך שהוא קשור אליו, אמרת שאתה לא זוכר מה הוא אמר. בדקנו את החקירה שלך במשטרה בשנת 2016, ושם פירטת מה שהוא סיפר לך, שהוא היה ברצח הזה, שהוא ירה בו, שפירק עליו מחסנית. גם את זה אתה לא זוכר? כמה פעמים מישהו סיפר לך שהוא פירק על מישהו מחסנית?

אתה העדת במשטרה ששוורצמן סיפר לך שהם הוציאו את צחי רביד הזה מהבית, גררו אותו לשטח פתוח, לאיזה חורשה, וירו בו שם. לחוקרי המשטרה סיפרת אז, "שוורצמן אמר לי, פירקתי עליו מחסנית". אז הנה, זכרת יפה לגבי שוורצמן כל עוד נחקרת במשטרה, אבל הגעת לפה ושכחת, אתה מחפה על שוורצמן?

"במשטרה אמרתי, ופה שכחתי".

ועכשיו אתה נזכר?

"לא"

שוורצמן אמר עליך בחקירה שאתה שקרן מקצוען.

"אני יודע לשקר כמו כל בנאדם".

שוורצמן שקרן?

"אני לא יודע להגדיר רמות של שקרנות, אבל אם הוא קשקשן, זה כן".

שוורצמן אמר שהוא לא סמך עליך.

"אז הוא אמר".

שוורצמן אמר שאתה קשקשן, אחד שלא נוצר את פיו, והוא ראה בך כלי לגיטימי להפצת שמועות.

"אולי הוא השתמש בי כדי להפיץ את משנתו ברחבי העולם".

שוורצמן אמר לחוקרים שאתה אמרת לו, שאולי צריך "לקחת" את שמוליק דוד המנוח, חברך הטוב, בגלל שהוא מראה סימנים של אדם חלש. מבחינתו של שוורצמן זה היה קצה חוט לרצח של שמוליק, זה שאתה דאגת כל כך לאלמנתו.

זירת הרצח של שמוליק דוד ואלכס לרנר ברכב המאזדה של עד המדינה ב'. צילום באדיבות רוני שיצר לפוסטה

"תשמע, רצחנו חצי מהחברים שלנו בגלל שמועות, יכול להיות ששמוליק הראה חולשה, ואולי גם דיברנו על זה, אבל לא היה תכנון וזה לא הגיע למעשה. אני יכול להגיד שאחרי הרצח של שמוליק אני נשברתי, ודאגתי לאשתו עד לרגע שאני נעצרתי. יכול להיות שגם עלי אמרו שאני חלש ורצו להוריד גם אותי, בעולם הפשע אם אתה חושש ממישהו אתה תרצה להוריד אותו".

בגלל זה נהיית עד מדינה?

"לא".

(בהמשך הדיון הנושא עלה שוב) אמרת שכבר ניסו לפרק אותך בעבר... מי?

"היתה כל הזמן סכנת חיים, לא זוכר נסיון ספציפי... הייתי מסתובב עם אפודי מגן כל הזמן ודרוך, אולי זה ששמוליק ואלכס חוסלו, אז היה דיבור כזה שאולי גם עלי".

עמית פוגל גם היה שותף במחשבה לפגוע בך?

"לא שאני יודע.... אבל היום, בדיעבד כאשר אני משחזר דברים... אני לא פוסל את זה... נראה לי גם שוורצמן העלה אפשרות לפגוע בי, לפי השערות שלי זה נאמר עם חברים אחרים... בעולם הזה, אם היו חושבים שאני אדבר במשטרה היו לוקחים בחשבון גם אפשרות לפגוע בי".

כמו שאתה תכננת לפגוע בשמוליק

"לא היה דבר כזה, אהבתי מאוד את שמוליק, לא חשבתי שהוא עמד בסיטואציה שהוא רוצה לפתוח במשטרה".

איך שמוליק נרצח?

"בפיצוץ מטען ברכב שלי.... היתה סברה פעם שהטמינו את המטען במשענת הראש... נוצרה מזה שמועה שהמטען היה מיועד לי... ".

תיאורטית... אתה הוצאת בעבר משפט כמו "צריך להרוג את שמוליק".

"תיאורטית, יכול להיות".

למה לא אמרת את זה בחקירה?

"תמיד יש פעם ראשונה".

 "היינו עוזרים בכסף להרבה אסירים, אני עוזר להם יותר מאלוהים, אני חבר טוב, אלוהים הוא לא בדיוק"

המוח

שני עדי המדינה הודו יחד בסדרה של מעשי רצח בהם נטלו חלק פעיל, אבל בתמורה לעדות שלהם בפרשה שטלטלה את המשטרה ואת תושבי משולש הערים – ראשון לציון, בת ים וחולון – הם זכו להסכם נדיב כך שהם לא מרצים יום אחד במאסר. נושא ההסכמים הנדיבים עוד יידון בעתיד, בינתיים, כל עדות על שמות הנרצחים והדרך בה הם חוסלו על ידי חבריהם הטובים מעלה שוב את תחושת הגועל מהמעשים שביצע בקור רוח נציג המדינה על דוכן העדים. הנה.

עו"ד קבלר: שוורצמן אומר שאתה היית הרוח החיה מאחורי כל רצח שיש פה, ג'ורדן אזולאי, שרון מזרחי (במבה), בר כהן, רמי עמירה.

"שני הראשונים אני מסכים איתו".

מי היה בעל המוטיבציה הגבוהה ביותר להרוג את עמירה?

"לא יודע לדרג... בג'ורדן ובמבה זה היה נכון שהיתה לי הכי הרבה מוטיבציה, בעמירה לא היתה לי מוטיבציית יתר".

אבל בראש פירמידת המוטיבציה היית אתה.

"צר לי שלא יכול להסכים איתך".

לחוקרים אמרת, "אני המוח".

"נכון, החוקר בועז בלאט כל הזמן ביקש ממני, בדיוק כמוך, שאני אאפיין את עצמי, אז אמרתי לו, אני המוח. אני מאלה שבעיקר מתכננים".

שוורצמן אמר שאתה חתרת לפגוע בדודו אמויאל.

"היה דיבור לפגוע בו, אבל תוכניות מעשיות לא היו, אנחנו פעלנו כחבורה אחת, מקשה אחת".

שוורצמן אמר שהוא לא שקרן טוב.

"זה נכון, הוא יכול להגיד לך שהוא לא נגע בסמים ולחייך, והוא כן נגע. הוא היה משתמש הרבה בסמים".

הוא נאיבי, תמים?

"ממש לא".

על רצח ג'ורדן שוורצמן העיד, כי מאחר ואתה והוא שמרתם איתו על קשר, אתה אמרת לו שאין לך כוונת זדון, והוא האמין לך בנאיביות. על בר כהן אמרת לו, שאתה והחבורה עומדים מאחורי הרצח של בר כהן.

"אתה לא מבין בעולם הפשע, אבל בעולם הפשע, כשאני אומר שאנחנו עומדים מאחורי הרצח, זה אומר שזה בא מאיתנו... לגבי בר כהן, יכול להיות, כי אני הבאתי את האקדח לסאיו שירה בו".

חיכה עם אקדח לסאיו בסולחה ומתחת לבית שלו. ג'ורדן אזולאי 

הכנופייה

עכשיו מחדד עו"ד קבלר את מנהיגותו של עד המדינה ב' בקרב הקבוצה, הכנופייה, הכמעט ארגון, שמרבית החברים בה נרצחו. הוא מזכיר לו את דבריו על כך שמאז גיל 15 הוא חי בעולם הפשע, וקובע, "טיפסת יפה בסולם הדרגות".

"אני לא מגדיר זאת כך", השיב העד באדישות המאפיינת אותו, "בעלם הפשע אין דרגות".

הסניגורים בתגובה מציגים לו בזו אחר זו ידיעות מודיעיניות מתיק המשטרה.

עו"ד קבלר: ידיעה מחודש מרס 2011 – העד מפעיל כנופייה.

"אני לא מסכים עם הידיעות האלה, אמרו שאני מפעיל כנופיה ומוטי חסין ראש ארגון פשע... כי זה כתוב בעיתונות".

הידיעה הזו היא מכמה תאריכים, כתוב בה שאתה מפעיל את במבה, את דודו אמויאל, את דניאל סמרה (סאיו), את צביקה, שאתם מנהלים קווי הלוואות ואתה מחזיק אמל"ח ומעוניין לקנות עוד אמל"ח... 

"זה נכון שאני עסקתי בהלוואות וקניתי אמל"ח, אבל אני לא מסכים לניתוח הזה, פעם אמרו שדודו אמויאל עומד בראש הקבוצה, וגם עם זה אני לא מסכים".

זוכר תקיפה של רפי הדתי?

"כן זה היה בחולון, היינו הרבה אנשים, הבאנו לו מכות באמצע הרחוב, לא זוכר מי בדיוק הדמויות שהיו שם".

כינו אותך שהיית בורר, אנשים אפילו התחזו כאילו הם מדברים בשם שלך. מה זה אומר על המעמד שלך בעולם הפשע?

"לא יודע מי אמר את זה, היינו קבוצה של חברים כולם באותו מעמד".

ידיעה נוספת: אתה מפעיל קו הלוואות עם אחרים... אתה היית מקור פרנסה של אחרים?

"היינו תמיד יחד, גם בסכסוכים וגם בפרנסה, היתה אצלנו אוטופיה מושלמת".

ידיעה נוספת, משנת 2011: ב' שוכר דירות לאנשי הקבוצה ודודו אמויאל.

"בשנה הו לא היה לנו מה לאכול אז לא היו המון דירות, היתה קופת ההלוואות, והיתה דירה בקריית ראשון, השכונה שלנו, ג'ורדן ישן שם, סאיו".

ידיעה נוספת, מ-2013: פגישת סולחה בין יניב בן שושן לבין ב' והחבורה שלו.

"תשאל את מי שכתב את זה".

ידיעה נוספת: אחר מזייף תעודות ודרכונים לפי בקשות של ב'.

"לא זוכר את זה".

התחושה שלנו היא, שכל יוזמה עבריינית בחבורה היא שלך, אתה המוח הקודח של החבורה.

"זה לא נכון".

אבל גם במשטרה אמרת שאתה המוח.

"התכוונתי במשטרה, כתשובה לשאלה על תכונות שמאפיינות אותי, לא בקשר להנהגה של חבורה".

איזה יוזמה עבריינית באה מעמית פוגל?

"תאמין לי שאתה לא רוצה שאני אזכר בכל היוזמות של עמית פוגל, חוסר הזיכרון שלי פועל רק לטובתו של עמית, והוא יודע את זה".

אז מה ידעת ולא סיפרת?

"תמיד אמרתי שיש לי בעיות זיכרון. היו עשרות נסיונות רצח, ותקיפות, כל הדברים שאני זוכר ולא זוכר היו רק עם החבורה הזו, אין לי חברים אחרים. ככל שהחקירה תתגבר והשיחות שאתה תשמע ותזכיר לי, אני יכול להיזכר בעוד דברים, אני גם בן אדם".

הנה ידיעה נוספת: ב' ואחרים מתחזקים מקומות של הימורים והלוואות, ב' מנהל את הבנק של החבורה, הוא מגייס אחד בשם שוורצמן, מאוד אלים.... מחזיק כמה אסירים בכלא...

"אני לא מכיר בניסוח של הידיעה הזו... אני לא מגייס אנשים, זה לא עולם המושגים שלי".

מעבר לשוטרים, שוורצמן אמר בחקירה שלו, שאתה הוא ודודו אמויאל הסתמנתם כמנהיגים.

"אני לא מנהיג אף אחד, תשאל אותו".

 עד המדינה הביא את האקדח לרצח של חברו הטוב בר כהן

האלוהים

הסניגור משמיע שיחה של העד עם שוורצמן, שבה הם מסתלבטים בצחוקים וולגרים על כל מיני אסירים ועבריינים שמאמינים באלוהים, כי מעכשיו הם צריכים להאמין בו, בעד. "רוצים קנטינה? תאמינו בי ותגידו בעזרת ב'...", נשמע עד המדינה מהגג.

"כן, היינו עוזרים בכסף להרבה אסירים מהקופת הלוואות, אז אני עוזר להם יותר מאלוהים, אני חבר טוב, אלוהים הוא לא בדיוק... רצית מכנה משותף ביני לשוורצמן? הנה שנינו היינו בדרגת אל".

עו"ד קבלר מגיב מיד, "לא מפליא אותי שאתה מסתלבט על חברים שלך, הרי רצחת חלק מהם, ושאתה מוצא קרבה יותר אינטיליגנטית לשוורצמן, אבל בוא נחפש יותר מן המשותף בינך לבין שוורצמן". בהקלטות נוספות שהוא משמיע לו באולם מדברים הוא ושוורצמן על מי שהם אוהבים ולא אוהבים בין החבר'ה, ומזכירים את שמו של דניאל סמרה (סאיו). הם מציגים אותו כמי שיכול לגרום הרבה בעיות, בחור מאוד אלים ואימפולסיבי, שפותח המון סכסוכים. שוורצמן אומר שאם הוא לא ישתנה הוא יפסיק להיות חבר שלו. והעד אומר, "מי צריך את סאיו בחיים שלנו, הוא קללה".

בהקלטה נוספת הם מדברים על מכות שכמה חבר'ה הרביצו לבחור מסויים, והעד אומר "איזה רצח בדם קר, יואו, הייתי משסף לו את הגרון, חותך אותו בפנים, שולח אותו לאשתו ולמחרת הייתי רוצח אותו".

זה היה סוג הדיבור שלך?

"כנראה שאז התעצבנתי ודיברתי ככה".

שיספת את הגרון למישהו?

"לא".

דקרת מישהו?

"כנראה שכן, אבל אני לא זוכר כרגע".

לא זוכר אפילו אחד?

"כשהייתי נער דקרתי מישהו בשם נתי".

מכיר את י"ב שזרקת רימון על הבית שלו?

"לא זרקתי רימון".

עסקת בהלוואות וגביית חובות, מי היו הגובים שלך?

"לא היו לי גובים", השיב העד שכבר הבין לאן נושבת הרוח, "אני והחברים שלי היינו גובים".

יש בחור בשם א"כ מכרמים, שהיה חייב לך כסף בעבר, והיכית אותו. כעבור שנתיים הוא התאבד ולך דאגו להודיע את זה כשהיית בספרד, בשיחה שהוקלטה על  ידי המשטרה.

"לא רלוונטי, הוא התאבד שנתיים אחרי שהיכיתי אותו".

אז למה דאגו הודיעו לך? היה חייב לך עדיין או כי אתה היית הבוס?

"לא רלוונטי".

ברצח ג'ורדן היתה כיפה אדומה משוכללת כפולה... אתה אמרת לג'ורדן שמאוד סמך עליך, שאתם הולכים לפגוע בסאיו, האוייב של שניכם... ואז אתה הולך ורוצח את ג'ורדן.

"כמה שבועות לפני רצח ג'ורדן כאשר ניסיתי לעשות סולחה בינו לבין סאיו ג'ורדן בא עם אקדח. אחרי זה ג'ורדן ישב מתחת לבית של סאיו עם אקדח... "באותו לילה התקשרתי אליו המון פעמים והוא לא, ענה אז חשדתי... היה לנו ברור כיצד זה ייגמר בינהם".

בחקירות במשטרה אף פעם לא סיפרת על הטלפונים האלה לג'ורדן באותו לילה, כשהיה מתחת לבית של סאיו, שמזה הסקת כי הוא תכנן לחסל את סאיו, ולכן חיסלתם את ג'ורדן.

"נראה לי כן סיפרתי, אבל אם אתה אומר שלא אז פשוט שכחתי".

בבדיקת האיכונים לא נמצאו השיחות האלה שאתה מדבר עליהן, מהטלפון שלך לטלפון של ג'ורדן באותו הלילה.

"בטוח? אפילו שיחה אחת לא היתה? בטוח היתה שיחה אחת".

ומהשיחה האחת הזו שלא נענתה הסקת שג'ורדן חיכה לסאיו מתחת לבית עם אקדח?

"לא זה התחבר לי רק רק אחרי זה.... ג'ורדן סיפר לי שבאותו לילה הוא המתין לסאיו מתחת לבית עם אקדח".

המשך יבוא.

עורכי הדין יקי קהן ופולינה מלצר. ניתוח מעמיק של כל חומרי החקירות והמודיעין המתייחסים לעד המדינה 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות:
2# אור - 31/01/2019 23:05:00
מושפעים לא יותר מזה ללא עקרונות ועמוד שדרה פזיזים ובעיקר ליצנים
4# פאר - 01/02/2019 17:43:00
עדיין לא הובן לאן חותר העו"ד גם אם הוא יודע ברצח רבין הוא בחוץ המשטרה רוצה את החבורה בפנים וכל האמצעים כשרים
5# הנסיך - 02/02/2019 14:35:00
שוורצמן היה מספר 1 וישאר מספר 1 וכל הנאשמים בפרשה לאט לאט מתגלים כ............... עם פשע כזה מי רוצה להיות פושע בישראל!!!
6# david - 04/02/2019 09:24:00
הוא היה באמת המוח מאחורי הכל זה שכולם עושים והוא לא מלכלך את הידיים בחיים הוא גם רצח את שמוליק ואלכס זה הכי שקוף בעולם ומתאים לו ליסוע כאילו לחול ושצביקה החייל ישים מטען בשבילו וזה יתואר כאילו ניסו לרצוח אותו וצוחק על דתיים בזמן ששנים על גבי שנים היה שומר שבת והולך עם כיפה התחמן הזה מלשין
7# עמית - 04/02/2019 12:55:00
כל החיים שלו הוא היה תחתון שמתחבא מאחורי החברים שלו, בידיים שלו כלום לא עשה , אפס מאופס
8# מורדי מור - 08/02/2019 19:51:00
צביקה פוגל אתה אח...בעזרת השם בקרוב תהיה בחוץ..."למלשינים ולמינים אל תהי תקווה" ...הבעיה היא שהעד מדינה וגם שוורצמן שקרנים מדופלמים...והם עשו את כל העבירות והם ממציאים ומפילים עליכם כאילו אתם עשיתם...הצדק ייצא לאור ובקרוב תהיה בבית...אחלה פוגל!!
11# איציק סבג - 13/02/2019 15:22:00
פרק ראשון בספר משלי יבהיר לכם מי הזבלים האנושיים האלה.
12# לוזון - 15/02/2019 14:35:00
אבוי לפשע שאלה הפושעים בו. אחד יותר..... ומלשין מהשני
13# Pakmen - 21/02/2019 12:27:00
מחכים להמשך
הוסף תגובה
Comments icon
אחד מהפרטים שהוזנו אינם נכונים. אנא הזן מחדש התגובה נשלחה לצוות האתר בהצלחה.
שלח send comment
שירותים מקצועיים
פרוגינטר - אחסון אתרי אינטרנט
מהירות | הגנה | גיבוי | תמיכה

חברת סומך אבטחה
חקירות | מודיעין | איתורים | שירותים מיוחדים לעורכי דין

פסגה שירותי רווחה
שירותים מיוחדים לעורכי דין, טיפול בעברייני מין, כתיבת תוכניות שיקום, אבחון מסוכנות

מרכז התחלה חדשה
שיקום אסירים | טיפול בעברייני מין | גמילה מסמים | טיפול קבוצתי ופרטני

רונן הלל ניהול מוניטין
מחיקת כתבות מגוגל ודחיקת אזכורים שליליים

עו"ד יובל זמר
אלימות | סמים | עבירות מין | פשיעה חמורה
עו"ד ליאור דוידי
פלילי | פשע חמור | צווארון לבן | ניהול משפטים
עו"ד שי שורר
ייעוץ ייצוג וליווי במעצרים | משפט פלילי
עו"ד צפריר יגור
דיני צבא| סמים | פשיעה כלכלית| פשע חמור
עו"ד ערן אמרני
משפט פלילי | פשיעה כלכלית
עו"ד סימון חדאד
משפט פלילי | פשיעה חמורה | צווארון לבן
עו"ד אילן אלימלך
משפט פלילי ופשיעה חמורה, דיני תעבורה
עו"ד שני אלקובי
משפט פלילי | מעצרים וחקירות | הוצאה לפועל | תעבורה
עו"ד אלון קריטי
אלימות | מעצרים | סמים | פשיעה חמורה | פשיעה כלכלית | רכוש
עו"ד קטי צווטקוב
פלילי | פשע חמור | אלימות | סמים | בינלאומי | דוברת רוסית
עו"ד שרון קינן
פלילי | פשיעה חמורה | מעצרים וחקירות | אסירים | מנהלי | נוער | צבאי
עו"ד נעמה אלחדד
פלילי| פשיעה חמורה | פשיעה כלכלית | צבאי
עו"ד ציקי פלדמן
ההליך הפלילי | ייצוג אסירים| מעצרים | פשיעה חמורה
עו"ד חיים אוחנה
משפט פלילי | פשיעה חמורה | קטינים | חקירות ומעצרים
עו"ד זאב וישניא
הדין הפלילי על כל היבטיו | הלבנת הון | פשיעה חמורה | סגירת תיקים
עו"ד ונוטריון - מחמוד נעאמנה
משפט פלילי | פשיעה חמורה | עתירות אסירים וועדות
עו"ד שני פרג'ון
פלילי, ליווי בחקירות ומעצרים, ניהול משפטים
עו"ד אליקה לוין
משפט פלילי | פשיעה חמורה | מעצרים וחקירות | אלימות
עו"ד מורן נירשברג-דרורי
פלילי | פשיעה חמורה | מעצרים וחקירות | אסירים
עו"ד עדן פוליטקין
פלילי | צווארון לבן | תעבורה | תכנון ובנייה
עו"ד אסף גונן
משפט פלילי | פשיעה חמורה | תעבורה | צבא | מעצרים וחקירות
עו"ד חיים שטיינברגר
משפט פלילי | מעצרים וחקירות | פשיעה חמורה | עתירות | ועדות שחרורים
עו"ד שלומי שרון
משפט פלילי | צבאי | מעצרים וחקירות
עו"ד עומר גואטה
משפט פלילי | פשיעה חמורה
עו"ד שי שקד
פלילי | פשיעה חמורה | ייצוג אסירים | נפגעי עבירה | תעבורה
עו"ד יפעת כהן
משפט פלילי | פשע חמור | מעצרים
עו"ד ירון פורר
עורך דין פלילי
עו"ד נס בן נתן
נוער | פלילי | פשיעה חמורה | צווארון לבן
עו"ד זיו קדוש
פלילי, פשיעה חמורה, סמים, מעצרים וחקירות, ייצוג אסירים
עו"ד עמית שלף
פלילי | פשיעה חמורה | סמים
עו"ד קובי טולדו
עורך דין פלילי קובי טולדו,פלילי,צבאי,סמים,אלימות,ליווי במעצרים וחקירות
מנשה - אלמוג - משרד עורכי דין
פלילי | צווארון לבן | תעבורה | מעצרים וחקירות | אסירים
עו"ד אסף ברדוגו
פלילי | תעבורה | מסים | התמחות מיוחד בתיקי הגירה
קטגוריה 2